Heroes

Heroes este un serial care mie imi place foarte mult si nici nu am terminat de vazut prima serie. Este vorba de mai multi oameni inzestrati cu puteri incredibile (teleportare, pictarea viitorului, vindecare rapida, telechinezie – my favourite, etc.), care incearca sa salveze lumea. La inceput, telul lor este : „Salveaza majoreta, salveaza lumea!”. Desigur, daca nu ati vazut inca serialul, probabil acest tzel vi se pare o prostie dar eu inca nu am aflat de ce au vrut sa o salveze (k de salvat au reusit s-o faca).

Pentru a afla mai multe, cautati pe google sau uitati-va la el, ca merita, eu ma uit numai la seriale bune.

Pentru a-ti spune parerea despre serial, da un comment aici. 

Lasă un răspuns

